Hívhatnád így is azt a fiatal ausztrál tagot, akinek az elektromos motor már nem a képzelet szüleménye. A dögös gép esetében még gumiégetésnél sincs nyoma benzingőznek.
Aksis meghajtás ide vagy oda, az ausztrál Dan Anderson láthatólag nem akart elszakadni a hagyományos motorformától, amikor az ágyúcsöveket megálmodta kétkerekűjére.
Ez nem csoda, hisz a szintén tervező, és az 1980-as években háromszoros ausztrál bajnok apa mellett korán megcsaphatta az orrát a benzingőz meg a füstölgő gumi szaga. Szerencsére inkább az utóbbi égett be Dannek, így aztán felnőttként olyan légszennyezés mentes gépet dobott össze, amihez egy csepp benzin sem kell, mivel ezt a 200 kg-os „vasat” a gerincváz üreges szerkezetében elhelyezett lítium ion akkumulátorból származó energia pörgeti. A váltóáramú, alumínium öntvénybe elhelyezett indukciós villanymotor 129 Nm-es nyomaték leadásánál akár 200 km/h végsebességre is képes.